Tuba_2020 Geçenlerde bende de olmuştu yanlışlıkla elim değmiş farketmemişim,Wi-Fi ayarlarınızı kontrol ettiniz mi?
Tavuklupilav Tuba_2020 Wi-Fi de sorun yok ki zaten evde Wi-Fi de yok. Tek sorun sabah uyandığımda hücreseli açıyorum girmiyor hiçbi yere
Tavuklupilav senemmgncr güncelledim telefonu uygulamaları. Ama telefonu silip yeniden yükleyemem bilgilerim gider riske atamam sanırım
Tuba_2020 Tavuklupilav kusura bakmayın ben Wi-Fi algılamışım bi an belki ağ ayarlarında sorun olabilir umarım sorunu çözüme kavuşturursunuz.
16ilknur Tavuklupilav İsterseniz siz bide operatörle görüşün benim sürekli olmuyor arada bi dediğim gibi yapınca normale dönüyor
Dilararden Tavuklupilav şu an 14 plus kullanıyorum, bu sorunu yaşamadım ama 11 de iken sürekli Wi-Fi de kopma yaşıyordum, destek kısmına danışsanız?
NareDefne Bende yıllardır kullanıyorum ama yaşamadım bi problem , hücreselin ayarlarına girip tekrar şebekenizi mi seçseniz acaba