cnntylmz canım zaten 3 ay bitiyor ya Max 1 hafta 10 gün sonra başlıyor. 4. Ay içinde olduğu için 4. Ay atağı oluyo. Ama gerçekten mama falanda yemiyolar bu dönem. Benim oğlumda sanki biberon degilde tövbe yarabbi önüne bok koymuşlar gibi diliyle itip dururdu biberonu sonra bir anda bitti