Nesli [bilinmeyen] burnu tıkladıysa refleks olarak açılması için rahatlamak için hapşurduğunu okumuştm internetten 😊
Cagininannesi [bilinmeyen] bebekler sümküremediği için hapşırıkla rahatlarmışlar benim bebeğim 5 günlük pda sürekli hapşırıyor 🤗