Googleda araştırmama rağmen konak temizliğinin dışında kaç gün temizlenmeli temizlendikten sonra tekrar oluşmaması için ne gibi şeylere dikkat edilmeli bir türlü bilgi alamadım.
Bebeğim 45 günlük başında biraz konak oluştu biz de sadece zeytinyağı sürüp masaj yapıp tarakla tarayıp yıkadık kuruladık. Ertesi akşam tekrar çıktılar ve daha da artarak. Biraz daha araştırdıktan sonra Zeytinyağı karbonat karıştırıp masaj sonrası tarakla temizleyip şampuanla yıkayıp iyice kuruladıktan sonra da biraz bebek yağı sürdüm.
Şimdi bu bakımı her gün mü yapmalıyım 2 günde 1 mi?
Bebek yağı sürmek doğru oldu mu?
Nelere dikkat etmeliyim ekstra hızlıca gitmesi tekrar başa dönmemesi için? 🥺