Kızlar ozellikle kış aylarında saç derim kurur pul pul dökülür çok tatlı kaşınır, kasidikca da kepek görünümü gibi kötü bir görüntü çıkar. Cildiheye bu sorun için gittiğimde konazol Şampuan vermişti baya da ise yaramıştı havalar ısınınca zaten böyle bir problemim olmuyor. Sorum şu ki eczaneden direk alabilirmiyim illa yazdirmammi gerekir veya sağlık ocağına yazdirsam olurmu ki. Ya da direk alsam çok fiyta farki cikarmi. Yakın zamanda alan varsa bilgi verirse çok sevinirim. 2 bebekle hastaneye gitmeyi hiç istemiyorum🥲