Merhaba kızlar bebeğim 36 haftalık doğdu küveze girmeden eve çıktık dr kontrolüne 2 gün sonra gittik sarılıktan 4 gün küvezde yattı eve çıktıktan birhafta sonra öksürük ve tıkanıklık başladı çocuğum mosmor oluyodu öksürürken çok korktuk tekrar aynı dra görürdüm birsürü tahlil yaptılar influeanza rsv adeno vs hepsi negatif çıktı ama yatması gerekiyor dendi tekrar yoğunbakıma alındı dün gittim dr net birşey söylemiyor bekliyoruz diyor viral bir enfeksiyon olabilir dedi covid testide negatif süt getiriyorum ama eskisi gibi yok sütüm üzüntüden azaldı varmı böyle bir durum yaşayan aranızda içime bir nebze olsun ferahlık gelir