14 aylık kızım 1 aydır falan hastalandı kaç kere doktora götürdük şükür ciğerlerinde bir sıkıntısı yok hep burnu akıyordu öksürüğü vardı şükür burun akıntısı bitti ama bu illet öksürük uyutmuyor yavrumu ilaç kullanıyoruz ama bildiğiniz zararsız iyi gelen yöntem var mı acaba