Bugün milenyum baby spa’ya gittik içerisi çok sıcaktı güzeldi suyun sıcaklığı 36 dereceydi. Evet doğru kadında telefonla çekiyor ama bizim telefonlardan daha iyi çektiği için izin verdik Ben bir sakınca görmüyorum fotoğraflarını çekilmesi için ama rahatsız olanlar varsa söyleyebilir tabii ki.