kahrolsunDunya 3.5 yas ve 15 aylik ikiside kiz. En başından beri her uyku sirasinda buyuk kizimi yanima aldim tani yenidogan bebek o zamanlar gunde 5-6 uyku bile yapardi gaz sancilari vs surec hep uzun sürerdi. Bazen odasinda yalniz kalip oynamak isterdi o zamanda karislikli oda zaten diye kapilari acik birakirdim sessizce oynar surekli gidip bakardim bu yüzdende küçüğünü biraz kucagimda uyutmaya alistirmis oldum. Kucakta dolasirken buyugu kontrol etmek daha kolay oluyodu.
Cogu zaman hep sıkılıyor kitap resim tableti arabalar bebekler vs hepsinden zaman zaman sıkılır oldu. Bazen telefonumu veriyorum youtube kids açıp, bazende oyun indirdim bi kac tane onlari oynuyor puzzle eslestirme piyano calma bunlari sevdi bunlarla takiliyor. Inanin 15 aylik tek uyku yapiyor ama hala sorun uykusu minimum 30 dk sürüyor uyutmam gündüzleri bazen 40-45 dk buluyor. Aksam uykusuna cogunlukla birlikte yatiriyorum ikisinide ama büyüğün uykusu yoksa yine yanimizda bekliyor sabirsiz sekilde uyut cikalim odadan diye soylene soylene 1 saat geciyor büyüğün sesine küçüğü de kurtlaniyor uyumuyor falan valla zor isler. Son bi kac aydir ben icerde beklicem tv izlicem misir yiycem mandalina yiycem gelmicem diyor
Bazen gercekten gelmiyor yanima inat ediyor bende kamerayi salona getirip koyuyorum iste o sirada telden onu izliyorum küçüğü salliyorum falan, bi bakiyorum oda koltukfa halida sızıp kaliyo uyuya kaliyor 😑😑