Merhaba kızlar. Perşembe günü havlar tarzda öksürük şikayeti ile doktora başvurmuştuk krup dedi. Fitospan ve Prednol verdi. Prednol ü içirerek iki kere uyguladım fitospanda düzenli veriyorum sanki azaldı öksürük ama tam olarak geçmiyor. Bazen uyurken tutuveriyor. Tam olarak ne zaman geçer… İçim acıyor yavrum öksürdükçe. Soğuk buhar odada sürekli çalışıyor. Bir kaç kez ıhlamur da verdim bir çay kaşığı. Bebek vicksi sürdüm göğüsüne ayaklarına varmı başka yapabileceğim bir şey… Doktor ciğerler iyi dedi o yüzden antibiyotik falan vermedi