10 aylık oldu bebeğim yaklasik 2-3 haftadır kakasını çok zorlanarak yapıyor ağlıyor yaparkende. Doktor duphalac verdi zorlandıgı zaman az bisey veriyorum rahatlıyor hemen yapıyor ama. Ertesi gun yine aynı oluyor. Anne sütü alıyor ek gıda olarak da cok bisey yiyen cocuk degil çorba meyve tarzı yiyor kabız yapcak biseyde vermiyorum neden oluyor nasıl
Gecer bu ilacı surekli kullanıp bagirsaklarını tembellestirmek istemiyorum ne vermeliyim ya