gamzesameturkoz Kızlar karanfil yağı aldım eczaneden bebeğim diş çıkarıyor da ona sürerim diye. Direkt mi süreyim yoksa zeytin yağı ile mi karıştırayım nasıl yapayım akıl verin 🤗
Tweetyy gamzesameturkoz zeytinyağ ile karıştırın bence tadı acı bı yağ zaten. Ben kendime çok kullanırım ama oğluma denenedim bile açıkçası
bebekke gamzesameturkoz kendiniz yapsanız daha iyi olurdu karanfili dövün üzerine biraz zeytinyağı ile bekletin onu sürün hem o kadar acı da olmaz bide varsa eline pırasa verin soğuk dislesin
Ysgl26 pasaklisinkukuli bizim doktorumuz da karanfil yağını öneriyor diş zamanlarında. Tetagil vs diğer jellerin içinde ne kadar da olsa kimyasal ve anestezik madde var çünkü
Mlk026 Ysgl26 çok merak ettim hangi doktor karanfil yağı çok ağır ben kocaman halimle bir kere kullandım yaktı ağızımı tetagilde anestezik madde yok ki karadut özü var.
gamzesameturkoz Ysgl26 aynen öyle. Onun yerine tetagil kullansaydınız yazmışlar ama ben gerek duymadım kimyasallara
Ysgl26 Mlk026 kendim yapıp zeytimyağıyla karıştırıyorum. Öyle sadece karanfil yağını ağzınıza dökerseniz yanar tabi
AryaHanim gamzesameturkoz parmağınıza damlatıp diş yerini ovalayın ama dudağına vs. Gelmesin yakabilir. Ağrıyı geçirmesinin sebebi hafif yakıp uyuşturuyor olması bende kullandım.
Faymer gamzesameturkoz ben kendim bile kullandığımdan acısına yanmasına dayanamıyorum küçücük bebek nasıl dayanack bence yapmayın
Aslicamm gamzesameturkoz normalde çok ağır bi yağ kendiniz karanfili ezip zeytinyağıyla karistirsaniz olmaz mı acaba
Bebee gamzesameturkoz Evde kendiniz hazırlayabilirsiniz ben öyle yapıyorum henüz dişlerimiz çıkmadı tabi karanfili eziyorum üstüne zeytinyağı ekleyip dolapta 1-2 gün bekletiyorum
KarlukHan gamzesameturkoz Merhabalar ben çok kullandım. Evet kendi başına bayağı yakıcı bir yağ ama zeytinyağı karışımında yakmıyor. Örnek vereyim bir kaşık zeytinyagina bir veya iki damla sadece. Ben işe yaradığını tecrübe ettim tavsiye ediyorum kesinlikle.
gamzesameturkoz KarlukHan ay çok teşekkür ederim. Aradığım cevap 🤩🤩 çok saolun. Bende işe yaradığını düşünüyorum 🤗