Merhaba. Çok geçmiş olsun öncelikle. Mr raporunuzda sakral kırık bulgusu nasıl tarif edilmiş acaba? Rica etsem enabızdan veya mümkün olan başka bir şekilde bakabilir misiniz?
Benim mr sonucumda radyoloji uzmanı “sol sakral alanda lineer sinyal ve çevresinde kemik iliği ödemi sakral yetmezlik kırığı düşündürmektedir.” yazmış fakat doktorum bundan hiç bahsetmedi, omurgamın gayet iyi olduğunu, birkaç güne geçeceğini söyledi. Ama benim kuyruk sokumumun sol tarafındaki ağrı geçmediği gibi şiddeti arttı. Zaten doktora gitmeden önce 1 aydır çekiyordum. Başka bir doktora henüz muayene olamadığım için yorumunuzu bularak size sormak istedim.