renzey48 Ek gıdaya yeni başladım. Arkadaşımın tavsiyesiyle aldım mama önlüğünğ ama boynuna falan geliyor. Eliyle çekiyor. Bir de üstünü değiştirirken ağlıyor, bağırıyor.
Gizzzzz-giz renzey48 oioi aldım rahat etmedi hatta hiç bir önlüğü istemedi ben de önlüksüz yediriyorum her yemek sonrası üst değiştiriyoruz
renzey48 Gizzzzz-giz evet :( ben de Onu aldım niye böyle oldu bilmşyorum acaba alışması için çabalasam mı yoksa sevemeyecek mi hep Çekiyor ya
Gizzzzz-giz renzey48 valla ben boşverdim mama sandalyesi altına sofra seriyorum üstünü de değiştiriyorum önemli olan rahat olması zorladıkça yemekten uzaklaşıyor zevk alacağına eziyet oluyor ona yemek konusunda herşeyi kızıma bıraktım blw yapıyorum zaten her türlü ortalık mahvoluyor üstü de batsın problem etmedim eğer sen de böyle düşünüyorsan zorlama