anorganikanneeee
Şuan bizimde öyle aç yaşıyor
Zaten yeme sıkıntısı vardı çok fazla
Bide hastalık olunca şuan 2 lokma zor yiyor
Akşam makarna zor yedirdim arabalarını atarım diye tedtid ettim de anca öyle yedi oda çok değil
3 gündür oğlumda bir şey yemiyor
Ama çok şükür genel durumu iyi enerjik