gzmm4738485 sütünüzün yaramaması mümkün değil , anne sütünün kötüsü olmaz bir damlası bile çok kıymetli, içinde bebeğinizi hastalıklardan koruyan bağışıklığını güçlendiren antikorlar var, ama bebeğinizin göğsünüzdeki hem ön sütü hem de son sütü (yani daha yağlı olan asıl kilo aldıran sütü)alması için bir göğsü tamamen boşaltıp öyle diğerine geçin , ya da emzirdikten sonra göğüste kalan sütünüzü sağın o kalan son süt daha kıvamlı daha yağlı oluyor, güzel kilo aldırıyor