Eyllkck yoğun bakım kuralını bilmem de hastanede sessiz olunmalıdır diye kural var hemşirelere sorun bakalım bu kural sadece hastalar için mi geçerliymiş çok sinir oldum şikayet edin aranması gereken bi yer bi numara vardı ama hatırlamıyorum ayrıca hastanede danışmaya ya da güvenliğe sorun şikayetimizi kime iletebiliriz yetkili kim diye yönlendirirler. Çok geçmiş olsun