Nisaaabbk merhabalar bizde de 1 aya yakın ağlamayla kalkma durumu oldu. Köpek dişleri ve azılar aynı anda geldi. Hemen de çıkmıyor dişler maalesef uzun bir süreç. Ona bağladım ve kendim stres yapmamaya özen gösterdim. Bazı anlarda asla tabi mümkün olmuyor. Gece saçımı yolmuşluğum var bebeğime yansıtmamak için tabi. Ve yanında olduğunuzu kulağına fısıldayın onu rahatlatıcı şeyler söyleyin emzirirken. Umarım işe yarar 🙋🏻♀️