3 yaşında oğlum var bundan 1 ay öncesinde çok nadir kıyafetlerini ağzına almaya başladı daha sonra komple ıslatma ve bu hafta koparma emme ısırma başladı çok nadir yapardı amabu hafta taşınma telaşından hiç ilgilenemedim ve sürekli kıyafetin önünü ağzına alıp çiğnemeye alıştı bu aliskanlıktan nasıl vazgecirebilirim doktor psikolog pedagog gitmeye gerek varmı yoksa donemsek birşey mi başına gelen varmı