Beren2323 Dün yoğurt yaptım ilk defa tutmadı sonra internette fırınında 75 derecede bir saat bekletin yazıyordu beklettim yoğurt tuttu sös bi köşesinden baktım süt tadı geliyor yenilmez mi
oyoyoyyedibeni Beren2323 sıcak mayalanınca oyle oluyor. Benimde basıma gelmisti yedik bise olmadı ama
Merve68681 Beren2323 75 derecede beklettim demişsiniz 1 saat boyunca fırın 75 derecede çalışır vaziyette mi beklettiniz ?
Beren2323 Merve68681 normalde yoğurdum hep tutardı ilk defa tutmadı süt olduğu gibi duruyordu bir saat buzdolabında beklettim sonra fırını 75 derece Fansız ayarladım yani alt üst diil bir saat öyle durdu sonra kapattım fırın da soğuyana kadar durdu sonra dolaba kıydım