Anneler merhabalar. Kızım bir yaşında ve her yolculukta kusuyor. Yolculuk deyince öyle sadece uzun yol da değil. On dklık yolda bile kusuyor. Bu durumu yaşayanlar var mı ne zaman alışır ya da aşılıyorlar mı yola? Vallahi evden çakmaya korkuyorum artık