ecedemirel Doğum sonrası 40. Gün doktorum başlattı emziriyorum diye bu ilacı önerdi lakin aralıklarla regl oluyorum uzun sürüyor bitiyor tekrar başlıyor aranızda bu durumu yaşayan varmi
Ahhannelik ecedemirel Bende emzirdigim için hemen ona başlamıştım tek kullanılabilecek ilaç o olduğu için adetim çok yoğun ve 19 gün sürmüştü doktora gittim ilaçtan olabilir demisti bıraktim bir daha kullanmadım düzeldi adetlerim
ecedemirel NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Demekki bir çok kişide aynı etki oluyo. Ne yapmayı düşünüyorsun? Doktorum spiral dedi ama istemiyorum onu
ecedemirel Ahhannelik Teşekkür ederim geçmiş olsun. Bende öyle yapıcam bu gidişle 2. Kutuya başladım bitsin başlamiyicam çok kötü bir durum. Ne yapmaya karar verdin peki hiç bir ilaç uygun değil bunun dışında
Ahhannelik ecedemirel Ben birşey kullanmıyorum emzirmeyide bıraktım ama ilaç kullanmıyorum prezervatif+ geri çekilme yöntemiyle korunuyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ecedemirel ben vala daha doktora danışmadım, randevu alıp kadın doğuma gitmek var ama daha gidemedim 💁💁 Ben de spiral düşünmüyorum, hapı değiştiririm