Merhaba arkadaşlar… sorum özellikle prematüre annelere. Bebekler iyidir inşallah 🙏🏻 oğlum 22 gün yoğun bakımda kaldı gebelik zehirlenmesinden dolayı 35 haftalık 2200 doğdu… 22 gün sonunda eve çıkarken 2230 gr di🤪 merak ettiğim bizimle aynı zamanda olan bebisler gelişimsel olarak nasıllar :) oğlum sesli bir bebek konuşuyor söyleniyor hareketli eller ayaklar. Eller hep ağızda… uyku aralıkları azaldı daha uyanık kalıyor artık…. Tekmelemeyi cok seviyor . Donme vardi ama artık dönme yok. Tesadüfen mi iki uç defa dönmüştü bilmiyorum ama dönüyordu… sizinkiler ne durumda ? Her bebek farklı biliyorm ama neler yapamıyoruz yada yapabiliyoruz merak ettim 😌 2. Çocukta olsa insan acemilesiyormus 😂