Sena52 Hanımlar, kızım 9.ayına yeni girdi ve ben demin hamile olduğumu öğrendim. Kızımı bu zamana kadar emzirdim. Sütüm git gide azaldı. Fakat emmeden uyumuyor asla. Emzirsem birsey olur mu ? Bu konu hakkında bilgisi olan varsa çok mutlu olurum 😔