renzey48 Uykusuzhergeceeee evet İzletiyorum 3 aylıkdan beri izletiyorum üstelik Sizlerin tartışma yapılı karakterindense mutlu bir bebeğim var mutlu annesiyle şükür 🤲
Yasemin5 renzey48 çocuğunuzun tazecik beyini üzerinden dalga malzemesi ürettiğinizden her şey açık malesef 🤷🏼♀️
Uykusuzhergeceeee renzey48 Hanımefendi cocomelon hipnoz eden çizgi filmler arasında. Tartışmak için değil bilgi vermek için yazıyorum. Çocuğunuz biraz daha büyüdüğü zaman buraya bebeğimin ilgisi dağınık, arkadaşlarına vuruyor ediyor diye post açmazsınız umarım.
Uykusuzhergeceeee renzey48 https://www.milliyet.com.tr/pembenar/cocuklar-hipnotize-ediliyor-1988067 Buyurun biraz araştırın rica ediyorum. Bebeğiniz daha çok küçük şu an farkında olamazsınız ama yaşı ilerledikçe pişmanlık duyarsınız
renzey48 slkmsncemile O zaman sizin daha büyümüş Zamanla daha nasıl olurlar bilmiyorum :) Ama sanki bu nesil daha bi çabuk öğrenip çabuk keşfedip çabuk sıkılıyorlar gibi :)
slkmsncemile renzey48 18 aylık benim cadı… Beğendi dediğim bir kere gülüp aaa yada al al al diyince dedeleri naneleri affetmiyor acımıyor alıyor
renzey48 slkmsncemile ah gidi ah ah :) İşte şımartıyorlar dedeler neneler sanki :) Ne yapalım sağlıkla büyüsünler 😇 Ve Sevgi ile 🤍
Yasemin5 Uykusuzhergeceeee hanımefendi bebeğime 3 aylıktan beri izletiyorum diye yazıp övünen kör cahile laf anlatamazsınız bence uğraşmayın.
renzey48 Uykusuzhergeceeee tamam sizinki öyle olmaz Benimki olur tamam :) Benim konum başka gidin tv konusu açan arkadaşımızın altında tartışıyorlar oraya yazın kurban olayım benden uzak durun. Bilgi vermek dediğiniz konu saklı bir şey gizli birşey mi Herkesin teecihleri faeklı bu hayatta :) Neden sizin yaptığınızı bir başkası yapmadığında bu kadar atlıyorsunuz anlamadım. Yürüteç vermeyen biberon vermeyen tv izletmeyen onu yedirmeyen bunu oynaymayan oyuncak da almayan yani çok uzun bir liste. Demek ben tercih etmişim Bu devirde bilgisiz insan mı kaldı herkes tercihleriyle yaşar. Az önceki bayana da yazdım Siz bunu tercih ettiyseniz sizin bebekleriniz da hiç bir problem olmadan benimkinde problem olarak büyüyecek demek Yapacak bişey yok Hepsi bu sakin olun.
renzey48 Yasemin5 Siz çok mutsuzsunuz ben size söyliyim :) Lütfen gidin başka yerde yorum yapın tv tartışması var oraya yazın Benden uzak durur musunuz Başlığımla ilgili yorumlar istiyorum üstün zeka hanfendi
Yasemin5 renzey48 Ben akademik Dr. um hanımefendi. Bilim benim hayatım ve bilim yalan söylemez👍🏻 tanımadığınız insanlar hakkında yorum da bulunmayın . İyi günler 🙋🏻♀️
doganil renzey48 kızım 1 yaşında bunu 8 aylıkken de yapardım. Bu tüm bebeklerde var 🤣 oyuncak yerine kaşık çatal versem ya da market poşetlerini verip içini karıştırmasına izin versem daha mutlu oluyor 🤣 bu sıralar kendi çorba kutularıyla oynuyor çocuklar böyle. Yemek konusunda da kendisine saglıklı yemekler yaparım biz kendisi için zararlı yiyecek ne varsa onu ister 😁