Seymapala kapta pişebilecek şeyleri genelde bi fırın kabının içine koyup o şekilde pişiriyorum ki içi kirlenmesin 😅😅 tavuk falan pisiriyorum bazen sonra içine kaynatilmis şu döküp bulaşık deterjanı sıkıyorum biraz zaman geçince yıkıyorum gayet güzel temizleniyor. Pişirme süresi olarakta mesela Patates kızartması 20 dakika diyor ve miktarına göre bazen 15 dakika da da pisirmis oluyor, tavuk için 1 saat diyor mesela ama ben küçük parçalar halinde 1 2 parça koyduğum için yarım saat 40 dakikada pişmiş oluyor