cupacakes Benim kızım 45 günlük citcitli zıbın üzerine body, altına iki alt giydiriyorum ayaklı . Siz ne giydiriyorsunuz ve eviniz kaç derece ? Ev içinde bere ve eldiven takıyor musunuz ?
dothloki cupacakes merhaba benim bebegim 67 gunluk klima ile isiniyoruz genelde oda sicakligi 25 derece gibi oluyor ideali 23 diyorlar ama çok sicak olmamasi icin dengede tutmaya calisiyorum. Citcitli body uzerine alt ust takim corap ya da tulum altina body giyiyor genelde eldiven artik takmiyorum motor gelisimi icin artik dokunmaya daha net gormeye basladi cunku. Yenidogan doneminde de hep bere taktim artik taktigimda kendisi istemiyor sadece banyo yaptirdigim gun belli sure takmasini sagliyorum.
senosss1 cupacakes 2 aylık doğduğundan beri üstünde çıtçıtlı body uzun kısa farketmez birde zıbın kumdak yapıyorum çok irkildiği için üstünede bi battaniye yıkadıysam eğer 1 2 saat şapka ve çorap evin içi 23 24 derece oluyor genelde ben emzirme atletiyle üşümüyorum doktor kendinden 1 2 kat fazla giydir demişti ensesi sürekli sıcak zaten
cupacakes dothloki bere ben de geceleri takıyorum çok sevmiyor .bizim ev de o derecelerde ben biraz fazla giydiriyorum aslında farkındayım . İsilik oldu çünkü . Bir de Kundak yapıyor musunuz?
dothloki cupacakes ilk dogdunda ben de korkuyordum usucek diye o kadar cok sicak yapiyormusum ki evi daha yeni anliyorum benimki de isilik olmustu o zaman anlamistim☺️ eviniz 24 25 dereceyse altina 2 kat çok gibi geldi bana da sicaktada huzursuz oluyorlar. Sadece gece uykusunda yarim kundak yapiyorum