İyi akşamlar anneler benim kızım 50 günlük kırkı çıktığından beri daha uzun sürelerde emmeye başladı yani iki saatte bir diyolar normalde ama kızım uyurken bazen 4 saat uyuyo uyanınca emiyo kilo alımında bi problem yok sanırım ama yinede içim rahat etmiyo fikir almak istedim uyandırmalı mıyım yoksa uyandıkça mı emmeli