Mihradenzeyno
Mihradenzeyno Ben de çok kesin konuşmuşum :) şimdi kontrol ettim defterinde 8. ay aşısı yok hiç. Çünkü 7 aylık kızım daha geçen hafta aylık kontrolüne gittik, o zaman doktoru da söyledi. Artık biseyi olmazsa 9. ayda getirirsiniz aşı için, hem kan da alınacak dedi.