Merhaba arkadaşlar kafam çok karışık kızım 2 yaşına az kaldı hastanede çalışıyorum nöbete geçmeyi düşünüyorum 24 saat çalışıp 3 gün evde olacağım şuan mesai çalışıyorum haftanın 5 günü gidiyorum haftasonu tatil evladımı gece ve 1 gün bırakmak çok mu zor olur yoksa alışır mıyız bilmiyorum fikirlerinizi almak istiyorum