İyi akşamlar sevgili anneler..oğlum 3 yıl 5 aylik..Ve bi tanede küçük kız kardeşi var ağustosta doğdu.ve oğlum sürekli ilgi istiyor doğal olarak sürekli oynamami istiyor kendiyle.
E küçüğü de ilgi vekliupr..siz bu dengeyi nasıl kuruyorsunuz.nasil etkinlikler yapıyorsunuz.. gerçekten ikisine yetiştirmek için çok uğraşıyorum ama yine de gün sonu kendimi sorguluyorum qcaba yettim mi ikisine diye🥺özellikle bu ara çok hırçınlaşır oğlum bağırarak konuşuyor sürekli.. ni de duyduğu kötü sözcükleri sürekli söylüyor nasılsın unutturabiliriz..çevrede duyunca hemen söylüyor qnnecim kötü söz söyleme diyom devam ediyor..ya da tamm diyor biraz sonra yine söylüyor..teşekkürler şimdiden