Kizlar 5 ay 4 günlük kız bebeğim var. 3 aylik olana kadar geceleri gram uyumadi. Annem arkadaşım eşim ben kim denedi ise uyutamadi geceleri hiç uyumazdi. 5 dakika bile. Doktora söylediğimde bu kadar küçük bebegin uyku düzenini konuşamayiz yapacak hicbirsey yok demişti hep. Sonra 1 gün kendiliğinden düzeldi. O kadar sevinmiştim ki çok şükür dedim sırtım gece yatak görebilecek 2 saat dahi olsa gece uykusu alacağım. Beni gece yavrusu uyumayanlar çok iyi anlar. 2 saat gece uyumak müthiş bir duygu. Neyse düzeldi falan en geç 11 de yatardi 9 ila 11 arası yatar sabah kadar uyurdu kalktığı çok nadir olurdu 1 2 hani o da uyanmazdi mizirdanirdi yatağında hemen dalardi yine. Şimdi 1 hafta önce influenza oldu. Uyku bir değişti size anlatamam şimdi yine 9 ila 11 arası yatıyor ama sabah kadar sürekli uyanıyor uykuya kendi dalmiyor baya gözlerini acıyor bir de ağlaya ağlaya uyanıyor şiddetli şekilde nedenini anlayamadım. Hastalık döneminde iştahı azalmıştı artık iyileşti doktora kontrole gittik gayet iyi dedi doktor. Ama iştahsızlık ve uyku bu şekilde kaldı. Bu hastalıktan midir 5. Ay atagi var mıdır dis midir anlamadım malum ilk cocuk tecrübesizlik dis mi geliyor onu da anlayamadım. Var mı bir tahmini olan bu nedir böyle bir gecede defalarca uyanıyor en fazla 1 saat uyuyabiliyor o da istisna yani. Uzun oldu hakkınızı helal edin..