melismrcmk Kızlar iyi akşamlar bebeğim 3 ay 4 günlük bugün 2 defa kaka yaptı kaka rengi sarı ama beyaz pütürler var ve biraz cıvık ishal gibi (2 gün önce rota aşısı oldu ondan ishal olabilir). Ama beyaz pütürler neyin nesi bilen var mı ?
uzumyerkenboguluyodum melismrcmk bebeklerde pütürlü kaka normal zaten bağırsağın eritemediği süt proteinleriymiş doktorumuz demişti
melismrcmk uzumyerkenboguluyodum çok teşekkürler internetten de araştırdım biraz ama yine de içim rahatlamamıştı tam anlamıyla 🙏
peruskam melismrcmk evet bizde dün rota olduk bugün su gibi sapsarı oldu kakası araştırdım asıdan sonra. Normalmiş