Aldım ama hiç satmadım 2 ürün aldım birincisi çok iyiydi ama kanguru almıştım ve kilit yeri bozuk çıktı 🙄bebeğimi koymuştum içine ve tık diye açıldı.. Allahtan evde deneme yapıyordum da bişey olmadı ama çok kızdım yani kullanmış Bi iki kere ama sözde haberi yokmuş falan filan.. Bundan sonra alacağım şeylere çok dikkat ediyorum iyice düşünüp öyle alıyorum ya da hiç almıyorum bu konuda biraz güvenim sarsıldı açıkçası..