Sab simplex ve biogaia hariç ne yapabilirim. Bebeğim 3 gündür bir yeri kırılmış gibi krize giriyor o ağlıyo ben ağlıyorum resmen. Eşim, kv, ben ne yapacagımızı şaşırdık. Sıcak havlu, ılık duş, elde gezdirme işe yaramıyor. Battaniyeye koyup 1. Saatin sonunda sallıyoruz ve yorgunluktan uyuyor. Napcagımızı şaşırdık.
Dr son 1 Ay sabredin dedi. 61 günlük bebek.
Var mı çareniz lütfen söyleyin ya acı çekiyo çocuk resmen. 2 gün evel kontrolde hiçbir sıkıntımız çıkmadı.