Ozgebrar19 arifearuz Sezeryanla alakası yoktur bence ama sonda falan taktılarsa belki onun acısı kalmıştır. Veya yüksek ihtimalle idrar enfeksiyonu oldunuz
yavrupotuncek arifearuz daha çok taze bı 15 gün rahat o şekil devam eder ben ölüyodum idrar yaparken resmen yapmak istemiyordum bı sure sonra geciyo
cupacakes arifearuz sondadan oluyor daha önce de sonda takılmış biri olarak biliyorum 1-2 hafta sürmüştü . Sezaryenim de aynı şekilde oldu
Ebruacr arifearuz sondadan oluyo canim malesef bendede oluyodu aciyodu içi takarkende çok zorlamislardi bende
Minel-inannesi arifearuz doktorunuza soyleyin antibiyotik baslatir. Sonda takiliyo ya o idrar yolu enfeksiyonu yapiyo maalesef