zeynep2009 domuz gribi sırasında 3 yaşında oğluö nöbet geçirdi eeg çekildi temiz çıktı doktor enfeksiyona bağlı epilepsi olmadığını söyledi bu şekilde çocuğu nöbet geçiren oldumu hiç