joyfulmom kızlar annemde tiroid vardı nodül var denmiş sıvı alınmıştı sonucu böyle çıkmış anlayamadım anlayabilen var mı acaba
Feride10 joyfulmom merhaba, tanısal açıdan yetersiz çıkmış. Yani hiç bir tanı konulamaz. Muhtemelen tekrarlanır