Nillerd Benimde hep kocamla var fotosu. Bi benimle yok :) kimse demiyoki sizi bi çekeyim zorla eline telefonu veriyorum çeksene bizi diye 3 aylıkken başarabildik şükür zaten bi de doğumda var :))))
Onedroplove Nillerd al bendende o kadar 😊 hep ben çekmişim bana sıra gelince hep kaynamış çekilememişim
Ecemkusum Onedroplove siz yazınca farkettim bizde 3.5 aylığız ve hiç beraber fotoğrafımız yokmus hemen 1 tane selfie çekindik🤭
Onedroplove Ecemkusum çok iyi yapmışsınız bende dün gece farkedince içim burkulmadı değil 🙈 bu arada ne çok annemiz varmış bebişlerin resimlerini çekmekten kendilerini unutan iyi bir hatırlatma oldu sanırım 😍
Ecemkusum Onedroplove gerçekten çok iyi oldu tesekkur ederim kendi adıma bizim 2. Fotoğrafımız da artık mevlüdüne olur bu gidişle 😍
Onedroplove Ecemkusum öylemi allah kabul etsin inşallah bizimde allah nasip ederse 17 kasımda Mevlüt’ümüz 😍🙏
Onedroplove [bilinmeyen] maşallah rabbim daim etsin ama sizde arada girin kadraja valla sonra insanın içi burkuluyor ne yalan söyliyeyim ben 20 resmi görünce şok 😳😳
Yabrukus Onedroplove 20 mi😂 benim ve oğlumun hatta ailecek bir tane resmimiz yok daha saçım başım bu halde boyasız falan diye çekinmedim çok üzülüyorum ya
Onedroplove Yabrukus ahh canım yaa ayni dertten muzdaripim emzirdiğim için boyatamıyorum beyazlar aldı başını gidiyor demek ondan çekilmemişim 🙈😊
Emiri Valla oglum dogduktan sonra hep onu çektim ama arada kendimi de katmışım 😁geçen de babasına dedim gel çekinelim hiç üçlü resmimiz yok dedim öyle çekindik yoksa hep emir talhanın resimleriyle doldu
Onedroplove Emiri aaa bakın iyi söylediniz üçlü resimimiz belki 2 tane var hemen üçlüde çekiliyoruz 😊
Onedroplove [bilinmeyen] çok iyi yapmışsınız selfie bizimde var ama şöyle boydan kucağımda kimse çekmemiş 😊
Zuhrenass2018 Onedroplove 😀😀😀 geçen gün aynı şeyi ben farkettim bi baktım benle hiç resmi yok babasıyla var toplu aile olarakta hiç resmimiz yok bende kendimi tek sanıyordum yanlız olmadığıma sevindim 😀😀😀