Merhaba hanımlar bebeğim 3 ay 17 günlük sağ gözünde sulanma var göz doktoruna götürdüm mikrop yok dedi ve gözünü silmek ve yıkama için ilaçlı su ve gazlı bez kullanın dedi kulanyorum ama hala daha sulanma devam edyor böyle bir olayla karşlaşan varmı kendlignden geçermi ne önerirsniz