Kızım 3 aylıkken kalça gelişim geriliği var dedi doktorumuz. 4 ay palvik bandaj kullandık. Yeterli gelmedi. Şu an 9 aylık Adil surat ortezi kullanacak 4 ay daha dedi. İşe yarar mı? Kullanan var mı? Adil surat ortezi kullandım yararını gördük diyen bir arkadaş var mı? Çevremde kullanan yok, fikir alışverişi yapmak istiyorum, yardımcı olur musunuz?