cherry_baby Yulaf ununun tadının acı olması normal mi kızlar ? Hayır bugün ilk defa denedim havuç yulaf az bir pekmez hala acıydı ya ağızda kötü bir tat bırakıyor bebeğim yedi ama benim hoşuma gitmedi
durukusunannesi_ cherry_baby acı değil de farklı bir tadı var nasıl tarif edilir bilemedim farklı bir kokusu var esans gibi og naturelden almıştım ben
cherry_baby durukusunannesi_ ya ben e bebekten aldım acı tadı. Yedikten soruna ağızda acı bir tat bırakıyor hani böyle biber acısı falan değil de acı işte. Tarihine baktım tarihi Aralık 24 bozuk değildir heralde