rabiamirze aynı şeyleri inanın bende okudum,güvenli bağlanmayı etkiler ağlamaya terk ediyorsunuz vs gibi,ama öyle bişey yokki eğitim süresince hep bebeğimin yanındaydım ağlamaları tabiki oldu çünkü bir alışkanlıktan kurtulmak bizler için bile kolay değil,küçükken daha iyi oluyor eğitim alışmak için bence ama asla geç değil hiçbir yaş çünkü oğlum gün içinde çok ağlardı durmazdı,ama şu an diyorum ki huysuz değil uykusuzmuş 🙏🏾 ben uyku.vakti sayfası Gözde hanımdan aldım ve memnun da kaldım🙏🏾