zumrasmom_ Kendimi biraz hasta gibi hissediyorum. Ağzımın tadı yok ve boğazımdan kaşıntı ve yanma hissi var. Bebeğime geçmez demi hastalık ona da bulaştırmaktan korkuyorum. 2 ay 20 günlük henüz. Evde ne yapabilirim ilerlememesi için.
gkzehra zumrasmom_ sarımsak limon zeytinyağı bal bunları karıştır çay bardağında iç. Bebeğim 6buçuk aylık kendimi az bi güçten düşmüş hasta olacakmış gibi hissetsem bunu içiyorum günde iki defa. Hasta olmadan toparlıyorum size de şifa olsun denerseniz. Geçmiş olsun
ozlemcyhn zumrasmom_ Ben grip olmuştum çocuğuma geçti tabi ben 4 günde iyileştiysem o 15 günde iyileşti çok zor bişey çok dikkat edin yakınızda anneniz falan varsa çok temasta bulunmayın baktınız ilerliyor.evde en iyi yapılacak şey gripin alın 1 tane sade sodanın içine atın ve terleyin hiç bişeyiniz kalmaz eğer emzirmiyorsanız tabi
Alerjikrinit zumrasmom_ ben covid olmuştum pandemide maske takıp ellerimi yıkadım gece bile maskeyle uyudum 15 günlüktü daha. Emziriyorsanız antikorlarınız ona geçiyor sütle zaten meyve yiyin bol bol geçmiş olsun bir de hastalanmayan çocuk sayfasında sarımsak bal limon kürü var siz yiyin ondan
Eykoi Bebeğinize temas halimde olacağınız zaman maske takmanızı tavsiye ederim derim eğer geçerse küçük olduğu içib gerçekten çok zor ben yaşadım maalesef