Kızlar kelimeleri var tek tük cümlesi var anne kalk baba kalk bebe aç gibi kelime olarak daha cok var ayran kapak mama çiş kaka anne baba dede anneanne gibi hayvan seslerini soruyorum söylüyor korktuğunu ko ko diye anlatabiliyor ama ben daha açık cümleler bekliyorum ya acele mi ediyorum acaba geride miyiz