dilara_0 Fatima95 edemiyorum bağırıp çağırıp kendi kendime sinirlenip söyleniyorum hâlâ aynı hissediyorum 😐
yenianne01 Fatima95 namazdan başka hiç birşey beni rahatlatmıyor🫣Namaz sonrasıda bir türk kahvesi la havlede çekiyorum böyle sakinleşiyorum
Myagmurr Fatima95 sakin kalarak başında bekleyerek kendisi gelip bana sarılıyor ve bende onu öpüyorum sarılıyorum başka bişeye yönlendiriyorum🤷🏻♀️
Benisahtesevme2 Fatima95 hiç öyle bir an yaşamadım ya da kendımı o raddeye getırmedım belkide çözümü budur zaten
Benisahtesevme2 Fatima95 genel yapım sakindir eşe dosta boş işlere sabrımı tukettırmem sabrım en çok çocuğuma ve esımedir o sebeple tahammül seviyem artıyor ve böylece krız anları pek uğramıyor hayatıma🌸
barbunyalikek Fatima95 bağırmalarım oluyor hat safada. O kadar üzgünüm ki … rabbim sabır versin bebeklerimizi bağışlasın
YagizAlinin_annesi Fatima95 anlık bir durum oluyo farkına varıp ona göre hareket edersem dizginleyebiliyorum ama çok tuttuysam içimde biriktiyse ağlıyorum çözüm mü tabi değil herşeyin farkında ve bilincinde olunca daha kolay oluyor benim açımdan …
papatya_1125 Fatima95 bağırıp Çığlık attığı zaman biraz daha bağır diyorum biraz daha biraz daha bağırıyor.simdi daha sessiz, daha ýavas deyip fısıldıyorum