1.haftamız evet bebeğim bir şekilde uyuyor bazen 2 dk bazen 20 dk. Tek sorunumuz 2 dkda bile uyuyorsa sürekli ağlıyor 20 dkda bile uyursa. Benim çocuğumun tek kabul ettiği method bu oldu. Asla kabul etmes saatlerce ağlar uyumaz derdim ama bir şekilde oldu. Sadece neden ağlama kesilmiyor yatağa koyduğumda 1-2 dk mızırdanıp uyuyacağı noktaya gelemedi nerde hata yapıyorum bilmiyorum