Off bendede var 2 aydır hap kullanıyorum hap kullanmazsam çok zorlanıyor ve kanıyor sürekli benimde dışta şişlik oluyor asla geçmiyor kabızlık sürekli hap kullanmakta istemiyorum bu seferde miğdem bozuluyor düzeliyor sanıyorum ama ertesi gün gene aynı kanaması beni tedirgin ediyor