elifgrsybkr Kızlar bebeğim sadece anne sütü alıyor ve kakasinda siyah ip gibi bisey vardi başına gelen varmi neden olur acaba doktora gitmelimiyim
Myagmurr elifgrsybkr bende sadece bu sebepten doktora gitmiştim sizin yediğiniz lifli gıdalardan kaynaklanıyor çok normalmiş korkmayın☺️
elifgrsybkr Bide 4 aylık her gün kaka yapardı şimdi 1 gün arayla yapiyor ve cıvık baya,sürekli olsa ishal diyrcem ama öyle de değil