deli_bir_hatun toplumdaki burun algısı eğer sagliksal sorun yoksa çok da anlamadığım bi şey. Benim burnum kemikli, kemerli ve bu benim yüzümün karakterini belirliyor ama kemik egriligi var ameliyat olmam şart senelerdir erteliyorum fakat şeklini degistirmeyi düşünmüyorum şuan icin. Tanıdığım çok kişi var burun ameliyatı oldu burnu küçüldü kalktı ama ben hiç birisinin eski halinden daha güzel göründüğünü düşünmüyorum aksine yapma bir burun olduğu o kadar belli ki. Yani bence çok iyi düşünün derim. Bunları çok fazla sekil bozukluğu ve büyüklüğü olmadığını söylediğiniz için yazdım. Onun dışında siz eğer bu şekilde çok daha mutlu olacağınıza ve pişman olmayacaginizdan eminseniz yaptırın gitsin eşinize ne